Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Κmax Concealing Hair Fibers κατάλληλο για αραίωση ή τριχόπτωση | Beauty by Hara


Βeautakia μου σήμερα θα μιλήσουμε για τα μαλλιά 
και ειδικά για ένα θέμα 
που απασχολεί τον περισσότερο κόσμο.
Οι περισσότεροι λίγο πολύ έχουμε 
κάποια τριχόπτωση στα μαλλιά ή αραίωση.
Εγώ προσωπικά μετά την δευτερη γέννα έχω τριχόπτωση και αραίωση σε ένα σημείο που σιγά σιγά θα φτιαχτεί γιατί ειναι και τα ορμονικά μου.
Όμως το Kmax με έσωσε γιατί όταν σηκώνω 
πάνω τα μαλλιά μου δεν φαινεται 
η μικρή αραίωση που έχω.
Πάμε να δούμε τι είναι το Κmax.

To Kmax είναι το πρώτο Ιταλικό προϊόν απο μικροϊνες φυσικής κερατίνης,ενάντια στην τριχόπτωση 
και την αραίωση των μαλλιών.
Eίναι για άντρες και για γυναίκες 
και κρατάει  μέχρι το επόμενο λούσιμο 
γιατί δεν φευγει ακόμη και αν ιδρώσω 
ή χαιδέψω τα μαλλιά μου.


Το Concealing Hair Fibers 
είναι μικροϊνες φυσικής Κερατίνης 
που με την βοήθεια του στατικού ηλεκτρισμού,
μένει σταθερά στα μαλλιά.
Το αποτέλεσμα που δίνει είναι φυσικό 
και βγαίνει σε 9 αποχρώσεις.


Όταν ανοίγουμε το καπάκι βλέπουμε 
οτι έχει μικρές τρυπούλες που βγαίνουν τα Fibers απο εκεί.


Το χρώμα που έχω είναι το σκούρο καστανό.
Το έχω για όταν βγαίνει η ρίζα 
που αυτό γίνεται πολύ γρήγορα.


Αν θέλω να πάει μόνο στο σημείο που έχω πρόβλημα 
τότε χρησιμοποιώ το απλικατέρ 
και ψεκάζω όσες φορές χρειάζεται 
για να έχω το αποτέλεσμα που θέλω.
Μόλις ψεκάσω χτενίζω τα μαλλιά μου με απαλές κινήσεις.


Το Kmax Concealing Fixing spray 
είναι για να "σταθεροποιεί'' καλύτερα τα fibers.
Να πω την αλήθεια και χωρίς το  Fixing Spray 
τα Fibers δεν πάνε πουθενά αλλά προστατευει 
απο τον αερά, την υγρασία και τον ήλιο.

Το Kmax ήρθε την κατάλληλη στιγμή σε μένα γιατί όπως σας είπα έχω ένα μικρό θεματάκι που διορθώνεται, 
αλλά λίγο τα νευρα απο την γέννα, λίγο η τριχόπτωση,
 η ψυχολογία δεν ήταν και πολύ καλά.
Έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη 
και το συστήνω με κλειστά μάτια.
Θα ανέβουν φωτογραφίες με το αποτέλεσμα σύντομα.

Μέχρι το επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό review και σίγουρα χρήσιμα προϊόντα για όσους έχουν τέτοια προβλήματα!

    Καλή εβδομάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγγελική μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλή εβδομαδα κοριτσάκι μου <3

      Διαγραφή