Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Review: Technic Liquid Lipstick... Fail WTF | Beauty by Hara


Βeautakia μου σήμερα θα μιλήσουμε για τα Liquid Lipstick απο Technic.
Τι ζητάμε όλες μας απο τα κραγιόν? 
Να είναι ανεξίτηλα, να μην στεγνώνουν τα χείλη 
και να έχει καλή απόδοση χρώματος.
Ναι ναι ξέρω ζητάμε πολλά αλλά γιαυτό και ονομάζονται liquid lipstick 
γιατί πρέπει να προσφέρουν οτι υπόσχονται.
Αν με ρωτούσατε τι αγαπώ πιο πολύ απο καλλυντικά θα έλεγα τα κραγιόν,
έτσι δοκιμάζω διάφορα κραγιόν είτε ειναι ανεξίτηλα είτε απλά κραγιόν.
 Πάμε να δούμε αν μου άρεσαν τα συγκεκριμένα κραγιόν.


Ξεκινάω απο την κόκκινη απόχρωση (νούμερο δεν βρήκα να γράφει κάπου).
Το πινελάκι του είναι κανονικό και αρκετά καλό θα έλεγα.
Ούτε πολύ μεγάλο ουτε πολύ μικρό.


Το χρώμα όπως φαίνεται είναι υπέροχο. 
Ένα έντονο κόκκινο που σε κάνει να θες να πεις ουαου,
 όπως είπα και εγώ άλλωστε όταν το είδα.

Στα χείλη όμως δεν γράφει καθόλου μα καθόλου καλά.
Πρώτα απο όλα, αργεί να στεγνώσει πολύ, 
το επόμενο είναι οτι δεν βγαίνει τόσο κόκκινο όσο στο χέρι μου,
όταν στεγνώσει, στεγνώνει τόσο πολύ 
που δεν μπορώ να ακουμπήσω τα χείλη μεταξύ τους 
γιατί τα νιώθω σκληρά και να κάνουν κομματάκια.
Έπρεπε να βάλω τρεις στρώσεις απο το κραγιόν 
για να πω οτι κάτι γίνεται με το χρώμα.


Το επόμενο είναι ένα ροζ τριανταφυλλί θα έλεγα.
Το χρώμα υπέροχο αλλά και για αυτο ισχυει οτι είπα και πιο πάνω.

Δυστυχώς τα συγκεκριμένα κραγιόν με απογοήτευσαν.

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει?

Μέχρι το επόμενο post...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

1 σχόλιο:

  1. Ωραίο ποστ Χαρά! Δεν τα έχω δοκιμάσει τα συγκεκριμένα. Έχω απογοητευτεί κι εγώ από την Technic. Δοκίμασα πρόσφατα κάποιες παλέτες για το πρόσωπο (μία contouring, μία με ρουζ και μία με concealers/correctors) και μου βγήκαν πολύ μάπα. Έχω γράψει και blog posts αν σε ενδιαφέρει να δεις. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή