Τρίτη 23 Μαΐου 2017

ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ - Beauty by Hara




Beautakia μου σας υποσχέθηκα να σας πω γιατί χάθηκα και τα νέα μου.
Φαντάζομαι καταλάβατε απο την φωτογραφία. 
Μην σας μπερδέυει το χρώμα γιατί δεν ξέρουμε ακόμη τι ειναι.
Ας τα πάρω απο την αρχή...
Το τελευταίο βίντεο το ανέβασα λίγο πριν την Πρωτοχρονιά και απο τότε δεν μπόρεσα να ανεβάσω άλλο αλλά ούτε και να ασχοληθώ πολύ με την σελίδα μου και το blog μου.
Ξεκίνησα να έχω αδιαθεσίες, να μην νιώθω καλά.
ΕΕΕΕΕ δεν σκέφτηκα τι μπορεί να είναι. 
Έλεγα οτι είμαι άρρωστη αλλά μετά δεν ήρθαν και οι ''μέρες'' μου αλλα και πάλι δεν έδωσα βάση γιατί δεν έχω και σταθερό κύκλο.
Αυτο που με έβαλε σε σκέψεις ήταν που σηκωνόμουν 
και έτρωγα ταραμοσαλάτα στις 7 το πρωί. (Μην γελάτε, σας βλέπω).
Με τα πολλά ήμουν σχεδόν σίγουρη οτι κάτι υπάρχει στην κοιλίτσα μου 
(εκτός την ταραμοσαλάτα).
Η συνέχεια είναι γνωστή στις περισσότερες, τεστ εγκυμοσύνης, Β χοριακή κτλ.
Όμως εξαφανίστηκα γιατί το πρώτο τρίμηνο δεν ήταν και τόσο ευκολη εγκυμοσύνη όπως ήταν στο πρώτο μου παιδάκι.
Έπαθα μικρή αποκόλληση που πέρασε, είχα καούρες απίστευτες και γενικά ήθελα να κοιμάμαι συνέχεια (κάτι που δεν μπορούσα να κάνω).
Μετά με έπιασε άγχος πως θα είναι με 2 παιδάκια στο σπίτι, 
πως θα το πω στον γιό μου για το αδερφάκι του 
και όλα αυτα που πολλές τα έχετε περάσει.
Εντάξει με το που πέρασε το πρώτο τρίμηνο πέρασαν και όλα αυτα που είχα.
Τώρα κοντευω τον 6ο μήνα και ακόμη δεν ξέρω τι είναι γιατί δεν κάθεται να το δούμε.
Δεν με πειράζει όμως, γερό και δυνατό να είναι.
Γερά και δυνατά να είναι όλα τα παιδάκια του κόσμου.
Δεν ξέρω αν ξέχασα να σας πω κάτι άλλο... 
Βιντεάκια θα ξεκινήσω πάλι εννοείτε και όπως έχετε δει στο blog μου 
και στην σελίδα μου επανήλθα δυναμικά.
Αυτά τα λίγα είχα να σας πω για τα νέα μου.

Tώρα όμως ξεκινάει και ο διαγωνισμός...


Τα δωράκια αυτά τα είχα ξαναβάλει αλλά η τυχερή δεν απάντησε 
και έτσι τώρα που επανήλθα τα ξαναβάζω σε διαγωνισμό.


Ξεκινάω με τα προϊόντα απο Εssence.
Valentines who cares, Mini Lipgloss Set και 4 βερνίκια νυχιών.


Και συνεχίζω με ένα κραγιόν απο Golden Rose Velvet Matte
ένα eyeliner απο Τechnic και μια παλέτα ματιών σε bronze αποχρώσεις απο Technic.


Όλα αυτα θα τα κερδίσει μια τυχερή με τα εξής βήματα.

1. Like στην σελίδα Beauty by Hara
2. Like και Share ( δημόσια κοινοποιηση την φωτογραφία) ΕΔΩ!!!
3. Τag τις φίλες σας
4. Να με ακολουθήσετε στο instagram Beauty by Hara


O διαγωνισμός τελειώνει 11/6/2017

Xορηγός επικοινωνίας
SaveandWin.gr

Kαλή επιτυχία σε όλους.

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

17 σχόλια:

  1. #ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ #ΠΟΛΥ ��������

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίος διαγωνισμός!!! ευχαριστούμεε <3 <3 <3 καλή επιτυχία σε όλες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα δώρα fb.Athina Vertseti , instagram :athinave

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτικά δώρα! ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστουμε πολυ Χαρα !!! Τα δώρα ειναι υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου πω με το καλο !!!! Ταραμοσαλάτα βρε για πρωινο ;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Eυχαριστώ πολύ :) Ναι ναι ταραμοσαλάτα. Στις αρχές το είχα αυτο. Ενταξει τωρα μου πέρασε χαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. ✨💞🌱🌺🍃ℒ◯ѵ€🌱🌺🍃✨💞 Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο! 💋🌴☀💞💝💙 facebook ELENA GRIGORAS BAKOGIANNIS tweeter @elenabakogiannis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 🌸ΤΙ ΔΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! 🌸ΘΑ
    ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΗΝ
    ΝΥΧΤΑ 🍀ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ🍀ΑΣ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ PLEASE 💞ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ 💞 fb σοφια σοφια insta douklisofia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σούπερ �� διαγωνισμος ���� Καταπληκτικό �� δώροοοοο ��Σας ευχαριστούμε πολύ �� Καλη επιτυχία ���� σε ολους μας ����

    Facebook: Elen Mour
    Instagram: elenmour

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ✨💞🌱🌺🍃ℒ◯ѵ€🌱🌺🍃✨💞 Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο! 💋🌴☀💞💝💙 olaa ok Instagram Pinterest You tube Facebook G+ Gfc Tweeter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστουμε!fbερμιονη τσαακιδου instagram ermionetsapakidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή λευτεριά κορίτσι μου! Να είστε υγιείς και οι δύο (και όλη η οικογένεια)! Απίθανο το δωράκι! Ευχαριστούμε πολύ! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - Instagram: apollwnia

    ΑπάντησηΔιαγραφή