Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Review: Ι LOVE STAGE Eyeshadow base Essence | Beauty by Hara

Γεια σας beauties...

Σήμερα σας έχω ένα review για την βάση σκιών I LOVE STAGE απο την Essence...
Άργησα να την αποκτήσω αλλα ήθελα πολύ να σας μιλήσω για την συγκεκριμένη βάση γιατί μου αρέσει πολύ.


Ειναι ένα προϊόν σε ρευστή μορφή και απλώνεται εύκολα με το απλικατέρ που έχει 
ή και με το πινέλο για το concealer.
Το χρώμα είναι ένα σκούρο μπέζ. Oι βάσεις με χρώμα (primer) μου αρέσουν γιατί καλύπτουν οτι ατέλειες μπορεί να υπάρχουν, δυσχρωμίες και φλεβίτσες.
Αν δεν ταιριαζει με το χρώμα της επιδερμίδας σας δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί με ένα καλό άπλωμα και μετά με την σκιά δεν θα υπάρχει διαφορά.


Είναι ένα πολύ καλό προϊόν που θα ξαναγοράσω 
γιατί στο δικό μου δέρμα (κανονικό-μικτό) δούλεψε πάρα πολύ καλα, 
κράτησε το μακιγιάζ τουλάχιστον 10 ώρες χωρίς να αλλοιωθεί η σκιά 
ή να κάνει γραμμές στα μάτια απο την σκιά.

Όσες το έχετε δοκιμάσει πείτε μου την γνώμη σας...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...


Διαβάστε επίσης:


2 σχόλια:

  1. το είχα πάρει παλιά και μου άρεσε αρκετά θυμάμαι. Τώρα έχω πάρει ένα concealer από essence (stay all day) το οποίο το βάζω και ως βάση ματιών και είμαι εξίσου ευχαριστημένη οπότε και προτιμώ αυτό :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου το concealer το έχω και εγω και μου αρέσει αρκετα και την ίδια δουλεια κάνουν περιπου. <3

      Διαγραφή