Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Review: Αρωματικά μανό και καλοκαιρινά κραγιόν... Μυρίζει μέντα!!!

Ο καιρός μουντός, μπορεί και να βρέξει...
Έχουμε Ιούνιο αλλά τίποτα δεν θυμίζει καλοκαίρι, δεν πειράζει.
Θα πάω κόντρα στον καιρό και σήμερα θα σας μιλήσω για κάτι άκρως καλοκαιρινά μανό και κραγιόν, με υπέροχα χρώματα αλλά και μυρωδιές που σε ταξιδεύουν.


 

Μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω 
ένα μανό απο την καινούργια συλλόγη απο  Dust + Cream ''beauty products and more''
και ένα κραγιόν πάλι απο την καινούργια συλλογή απο Beauty Line Cosmetics.
Όταν άρχισα να βλέπω την καινούργια συλλογή απο τα κραγιόν απλά ξετρελλάθηκα 
και ακριβώς το ίδιο έπαθα και με τα μανό για το λόγο 
οτι αυτά τα μανό μυρίζουν φρούτα - μέντα κτλ.
Ναι όντως μυρίζουν και απλά όποια τα δοκιμάσει θα μυρίζει συνέχεια τα νύχια της!!!!
Πάμε να τα δούμε καλύτερα...


Εντάξει δεν τρελλαίνομαι για το πράσινο αλλά δεν θα κολλήσω στο χρώμα.
Το πράσινο μανό μυρίζει μέντα και είναι το Ν.962, στο τέλος θα σας βάλω 
και τις άλλες αποχρώσεις με τις μυρωδιές.
Φυσικά, μην το ανοίξετε το μανό και αρχίζετε να το μυρίζετε όπως έκανα εγώ 
γιατί έτσι θα σας έρθει η γνωστή μυρωδιά που έχουν όλα τα μανό.
Απογοητεύτηκα στην αρχή γιατί δεν μύριζε αλλά είπα να δοκιμάσω 
την απόδοση του χρώματος και πόσο θα κρατήσει στα νύχια μου.
Αυτό ήταν, όσο έβαφα τα νύχια μου 
και στέγνωνε μύριζε τόσο ωραία, απαλά και φυσικά μέντα.
Ας πάμε και στην απόδοση του χρώματος που όπως βλέπετε δεν είναι πάρα πολύ έντονη.
Με 3 στρώσεις και πάλι ήταν διαφανές 
αλλά θα το χρησιμοποιώ πάνω απο άλλο μανό για να το κάνω πιο εντυπωσιακό.
Στα νύχια πάνω θα σας αφήσει μια υφή το μανό σαν να έχει ''ζάχαρη'',
που παρατήρησα οτί μετά απο μια μέρα μου έφυγε και έγινε λεία η υφή του.
Όσο για το αν κρατάει? Μια βδομάδα ακριβώς και δεν έχει πάθει τίποτα απολύτως.

Και πάμε να δούμε και το κραγιόν απο Beauty Line Cosmetics


Φούξια!!!!!!! Nαιιιιιι γιατί αγαπώ το φούξια.
Είναι πολύ έντονο φούξια και η μυρωδιά πολύ απαλή.
Η φωτογραφία νομίζω το αδικεί κιόλας.
Το κραγιόν που έχω είναι το Ν.43.
Δεν έχω πολλά να σας πω για το χρώμα και την απόδοση 
γιατί το βλέπετε οτί είναι πολύ έντονο.
Είναι ενυδατικό και δεν χρειάζεται να ''χτίσουμε'' πολύ το χρώμα για να δείξει.
Να σας πω οτι μου κράτησε 3 ώρες σίγουρα και μετά απο μόνη μου ήθελα να το βγάλω 
και πάλι δεν βγήκε πολύ καλά.
Μου αρέσουν τα κραγιόν που είναι οικονομικά αλλά και κρατάνε πολύ.
Θα πάρω και τα υπόλοιπα χρώματα, γιατί όπως θα δείτε είναι καλοκαιρινά 
και σου φτιάχνουν την διάθεση.

Τις καινούργιες συλλογές απο ''Dust+cream'' και Βeauty Line Cosmetics 
θα τις βρείτε σε όλα τα μαγαζία ''Dust+Cream'' και στο e-shop τους.

Πείτε μου αν εσείς δοκιμάσατε κάποιο μανό ή κραγιόν...

Θα τα πούμε σε επόμενο ποστ...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Ευχαριστώ που με παρακολουθήσατε <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου