Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Mini Review: Pantene Spray Nutriente aqua light

Hello girls!!!
Μπήκε ο Ιούνιος αλλά έχει θέματα φαίνεται...
Για μένα είναι καλό αυτο γιατί δεν μ'αρέσει η πολύ ζέστη...

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν που είναι για τα μαλλιά.
Το χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και έλεγα να σας κάνω review μόλις τελειώσει 
αλλά δεν τελειώνει με τίποτα...


Ναι ναι καλά καταλάβατε...
Θα σας μιλήσω για το Pantene spray nutriente aqua light.
Είναι ένα spray που βοηθά άμεσα την ενίσχυση της λεπτής τρίχας 
και την προστετεύει απο την φθορά.
Βοηθά πολύ στο χτένισμα γιατί ξεμπερδεύει τα μαλλιά.
Το χρησιμοποιείτε σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά.
Για να το χρησιμοποιήσετε πρέπει να το ανακινήσετε καλά.


Το ανακινείτε και γίνεται έτσι (βλ.φωτογραφία) 
και ψεκάζετε στις περιοχές των μαλλιών που χρειάζεται περιποίηση.

Το είδα έτσι μικρό και μου άρεσε και απο περιέργια το μύρισα...
Το αρωμά του είναι φανταστικό. Μυρίζει σαν να έχεις βγει απο κομμωτήριο.
Φυσικά λέω, δεν θα κρατήσει και πολύ η ποσότητα 
γιατί έχω και μακριά μαλλιά αλλα έκανα λάθος.
Να πω οτι δεν έχω λεπτή τρίχα αλλά την δουλειά του την κάνει.
Ψέκασα σε μερικά σημεία στα μαλλιά μου και μύριζε τόσο ωραία 
που συνέχισα και σε άλλα σήμεια που δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Το αποτέλεσμα ήταν τα μαλλιά μου να είναι ανάλαφρα και να γυαλίζουν.
Το χρώμα στα μαλλιά μου φαινόταν πιο έντονο.
Δεν ξέρω πως έγινε αυτό γιατί δεν γράφει να κάνει κάτι τέτοιο.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα το ξαναπάρω μόνο και μόνο για το άρωμα 
και επειδή μου δίνει λάμψη στα μαλλιά.

Εσείς το έχετε δοκιμάσει?
Ποιά είναι η γνώμη σας?

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου