Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Mini Review: Larenim Mineral argan oil απο eVitamins

Hello beauties!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα λαδάκι πολύ θαυματουργό.
LARENIM mineral argan oil απο το eVitamins.


Είναι 100% οργανικό λαδάκι για όλους τους τύπους δέρματος.
Το argan oil είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε και κάνει καλό στην επιδερμίδα μας. 
Η χρήση του είναι για τα μαλλιά, το δέρμα και τα νύχια.
Εγώ το χρησιμοποιήσα στα νύχια που έχω και το πιο πολύ πρόβλημα.
Μου σπάνε πολύ ευκολα για να μην πω με το παραμικρό.


Το οτι έχει σταγονόμετρο βοηθάει πάρα πολύ για να βάζεις ελάχιστο 
γιατί δεν θέλει και πάρα πολύ.
Το χρώμα που έχει είναι πράσινο ελαφρύ (σαν το ελαιόλαδο δηλαδή).
Σου αφήνει την αίσθηση του λαδιού (άλλωστε λαδάκι είπαμε οτι είναι)
αλλά δεν κρατάει πολύ γιατί στεγνώνει γρήγορα και εύκολα.
Βάζω μια σταγόνα σε κάθε νύχι και μετά κάνω ελαφρύ μασάζ.
Το χρησιμοποιώ συνήθως βράδυ που θα πέσω για ύπνο 
και ετσι θα ''δουλεύει'' όλο το βράδυ στα νύχια.
Δυο βδομάδες το χρησιμοποιώ και έχω δει διαφορά μεγάλη.
Τα νύχια μου είναι σε καλύτερη κατάσταση και δεν σπάνε τόσο εύκολα.
Το αγάπησα το λαδάκι αυτο.
Για όσες κοπέλες έχουν πρόβλημα με τα νυχάκια τους, το συστήνω.

Φυσικά, μπορείτε να το βάλετε και στο λαιμό και στο πρόσωπο 
και να κάνετε ελαφρύ μασάζ.
Προλαμβάνει τις ρυτίδες και την ακμή.

Mπορείτε να το βρείτε απο το eVitamins εδώ!!!

 Έχετε και έκπτωση $5.00 με τον κωδικό 08031985.


Εσείς το έχετε δοκιμάσει το λαδάκι ή πιο λαδάκι χρησιμοποιείτε?

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου