Κυριακή 3 Μαΐου 2015

ΒΒ Cream Farmasi Η γνώμη μου | Beauty by Hara

Kαλημέρα αγαπημένες!

Τι κάνετε? 
Μετά απο ένα full 3ημερο βρήκα χρόνο να κάτσω να κάνω αυτο το ποστ!

Πάμε στο θέμα μας...
Άκουγα και ακούω τόσα πολλά για τις BB cream και είπα να δοκιμάσω και εγώ.
Πήρα την BB cream απο Farmasi και θέλω να πάρω και κάποιες άλλες 
για να μπορέσω να συγκρίνω.


Eγώ πήρα το Light To Medium 7σε1 δράσεις.
Η σύσταση είναι πολύ ελαφριά και απλώνεται πολύ ευκολα.
Έχει ακριβώς το χρώμα που βάζω και στο make - up.
Παράξενο για μένα που βρήκα απόχρωση τόσο γρήγορα (είμαι ασπρουλίαρα ) :)
Αν θέλω πολύ κάλυψη την απλώνω με πινέλο γίνεται όμως και με τα δάχτυλα.
Η κάλυψη είναι ελαφριά και για κοπέλες που χρειάζεται full κάλυψη καλύτερα να χρησιμοποιήσουν και υγρό make-up.

To καλό είναι οτι αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο.
Η διάρκεια του είναι αρκετή για μένα που δεν έχω λιπαρό δέρμα...
Κάποια κοπέλα που έχει λιπαρό δέρμα, 
νομίζω οτι θα ήταν καλό να σταθεροποιήση την κρέμα με μια πούδρα.

Έχει δείκτη προστασίας 15, που είναι πολύ σημαντικό για μας χειμώνα - καλοκαίρι να φοράμε κρέμα με δείκτη προστασίας...
Θα ήταν ωραίο όμως να βγάλουν μια κρέμα για το καλοκαίρι 
με πιο πολύ SPF.

Γενικά, μου άρεσε σαν κρέμα η συγκεκριμένη BB αλλα όπως σας είπα δεν μπορώ να την συγκρίνω με κάποια άλλη γιατι δεν έχω μέτρο σύγκρισης 

Eκτός απο την απόχρωση Light To Medium βγαίνει και στην απόχρωση Medium To Dark.

Αυτή είναι η δική μου άποψη για την BB cream απο Farmasi.
Η δική σας άποψη ποια είναι? Την έχετε δοκιμάσει? 

Φιλάκια Πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου