Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Dust + Cream: Essence Soft Touch Mousse Matt Ivory 04

Καλησπέρα κορίτσια μου...

Το σημερινό ποστ / review θα έχει θέμα 
το Make-up Soft Touch Mousse Matt απο Essence.
Σας είχα πει πριν λίγες μέρες οτι είχα πάει στο Φεστιβάλ Ομορφιάς,
όσες δεν το είδατε μπορείτε να το δείτε εδώ!!!
Πήρα απο Dust + Cream (φοβερό μαγαζί με υπέροχα προϊόντα)
το Make-up της Essence...
Έχω πάρει αρκετά προϊόντα απο Essence και ήθελα πολύ να δοκιμάσω και το make-up.


Η αλήθεια είναι οτι ήθελα σε μπουκαλάκι να είναι με αντλία 
αλλα δεν υπήρχε στο χρώμα μου!!!
Τα βαζάκια δεν μου αρέσουν γιατί ειναι θέμα υγιεινής.
Δεν είναι ωραίο να βάζουμε τα χέρια μας σε κάποιο προϊόν 
ακόμη και να τα έχουμε πλύνει.
Δεν πειράζει όμως... Μικρό το κακό :)


Το χρώμα μου είναι στο 04 Μatt ivory.
Μου αρεσε πολύ μπορώ να πω.
Έχει κάλυψει, έχει διάρκεια, δεν γυαλίζει γιατι είναι ματ, 
είναι απαλό και απλώνει πολύ ευκολα.
Μπορείτε να το βάλετε χωρίς πούδρα απο πάνω (εγώ βάζω πάντα πούδρα).
Όντως είναι mousse σε σημείο να νομίζεις οτι πρέπει να το φας χαχαχα.

Το αρνητικό που έχει είναι οτι είναι μικρή η ποσότητα
 αλλά μάλλον συμβαδίζει με την τιμή.

Μπορείτε να δείτε και το βίντεο με Essence εδώ!!!

Αυτά απο μένα...
Θα περιμένω τα σχολιά σας...

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου