Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Review: Olea Juice Soap

Καλησπέρα με πολύ βροχή...
Αφου βρέχει και ειμαι σπίτι ειπα να σας μιλήσω για μια καταπληκτική Ελληνική εταιρεία...


Πριν λίγες μέρες έφτασαν στα χέρια μου αυτα τα πανέμορφα 
και μοσχομυρωδάτα σαπουνάκια απτην εταιρεία Οlea Juice.
Λιγο το πακέτο άνοιξα και πριν τα βγάλω μύρισε ολο το δωμάτιο.
Εκτός οτι απο μυρωδιά ειναι υπέροχα, οι συσκευασίες ειναι πολύχρωμες.
Κάθε μυρωδιά και διαφορετικό χρώμα.
Δεν σου κάνει αίσθηση να χαλάσεις το περιτύλιγμα 
αλλα έπρεπε να το κάνω για να σας πω την γνώμη μου.
Δεν τα εχω δοκιμάσει όλα, αλλα μόνο δυο.
Θα σας πω αναλυτικά για το κάθε ενα σαπουνάκι.


1. Olea Juice Θυμαρίσιο μέλι και Βότανα



Το σαπούνι θυμαρίσιο μέλι και βότανα περιέχει συστατικά που επιτρέπουν στο δέρμα να αναζωογονηθεί. Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο παραγωγή της Olea Juice δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και αφήνει ένα ξεχωριστό άρωμα μετά από κάθε χρήση. 
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για απολέπιση.
Η γνώμη μου: To δοκίμασα ως απολεπιστικό. Εχει ενα υπέροχο άρωμα.
Το μέλι με τα βότανα δένουν πολυ ως μυρωδιά.
Όσο για απολέπιση έχω μάθει με αυτα που έχουν κόκκους 
αλλα τελικά δεν ισχυει με όλα.
Το δέρμα μου έλαμψε ακόμη πιο πολύ και μαζί 
και με μια κρέμα σώματος το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό.


2. Olea Juice Kρόκος Κοζάνης και Κριτηκό Δίκταμο


Το σαπούνι κρόκος Κοζάνης και Κρητικό Δίκταμο είναι ένας μοναδικός, πρωτότυπος συνδυασμός συστατικών μαζί με το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο παραγωγή της Olea Juice για την περιποίηση του σώματός.  Είναι κατάλληλο για απολέπιση και αφήνει ένα ξεχωριστό άρωμα μετά από κάθε χρήση.
Η γνώμη μου: Δεν το δοκίμασα αλλά τα άνοιξα όλα να τα μυρίσω.
Η μυρωδιά η συγκεκριμένη δεν ξέρω πως να την χαρακτηρίσω εκτός απο ΤΕΛΕΙΑ...!
Φταίει ο Κρόκος Κοζάνης που δεν ξέρω καν πως μυρίζει?
Φταίει το Κρητικό Δίκταμο που ουτε αυτο ξέρω πως μυρίζει?
Ειναι μια μυρωδιά πολύ νεανική...
Θα μου πείτε τώρα γιατι βρε Χαρά υπάρχουν και μυρωδιές 
που μπαίνουν ανα κατηγορία?
Νομίζω πως ναι... Υπάρχουν σαπούνια που μου θυμίζουν την γιαγιά μου και τα θεωρώ πολύ αρχαία σε μυρωδιά αλλα και σαπούνια που μυρίζουν φρεσκάδα.



3. Olea Juice Φύλλα Ελιάς


Το σαπούνι φύλλα ελιάς περιέχει όλα τα φυσικά,
 φυτικά συστατικά που αποζητά το δέρμα. 
Αυτό το σαπούνι δεν περιέχει αρώματα και είναι εμπλουτισμένο, σε μεγάλη ποσότητα, 
με το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο παραγωγή της Olea Juice. Αυτό το σαπούνι είναι κατάλληλο για την σωστή φροντίδα και περιποίηση του σώματός σας. 
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για απολέπιση.
H γνώμη μου: Είτε μ'αρέσει κάτι είτε δεν μ'αρέσει θα σας το λέω.
Το σαπουνάκι το χρησιμοποίησα και αυτό για απολέπιση.
Προσφέρει οτι και το πρώτο σαπουνάκι απλά η μυρωδιά ειναι πολύ έντονη.
Επειδή είναι εμπλουτισμένο σε μεγάλη ποσότητα με ελαιόλαδο 
ίσως αυτό φταίει στην μυρωδιά.
Αλλωστε είναι σαπούνια Ελιάς.
Για τους λάτρεις της Ελιάς σας το συστήνω.

4. Olea Juice Mαστίχα Χίου και Κανέλα


Το σαπούνι μαστίχα Χίου και κανέλα περιέχει τις μοναδικές ιδιότητες της μαστίχας σε συνδυασμό με την κανέλα και το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο 
παραγωγή της Olea Juice. Είναι κατάλληλο για απολέπιση 
και αφήνει ένα ξεχωριστό άρωμα μετά από κάθε χρήση στο σώμα.
Η γνώμη μου: ΑΑΑΑΑΧ θα ξεκινήσω έτσι γιατί η μυρωδιά δεν υπάρχει.
Εμένα η κανέλα δεν μ'αρέσει και την θεωρώ έντονη σαν μυρωδιά.
Αυτο το σαπουνάκι είναι το κάτι άλλο.
Δένουν τόσο ωραία όλα μεταξύ τους που θα το ξαναπώ η μυρωδιά ειναι νεανική.
Η Μαστίχα Χιου είναι έντονη μαζί και η κανέλα που στην κυριολεξία σου γαργαλάει την μύτη (χαχαχα δεν ήξερα πως αλλιώς να το πω).
Έντονα και τα δυο αλλα με τέλεια μυρωδιά.

5. Olea Juice Ρόδι και Κράνμπερι


Το σαπούνι ρόδι και κράνμπερι  είναι ένας μοναδικός αντιοξειδωτικός συνδυασμός. Η μεγάλη περιεκτικότητά του σε εκχύλισμα ροδιού, μαζί με το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο παραγωγή της Olea Juice, λειτουργεί προστατευτικά για το δέρμα.
Η γνώμη μου: Άλλη μια έντονη και νεανική μυρωδιά.
Δένουν τέλεια μεταξύ τους και σου αφήνουν μια υπέροχη μυρωδιά.
Σαν μυρωδιά νιώθω πιο πολύ το ρόδι.


Μπορώ να πω οτι η πρώτη μου γνωριμία με την εταιρεία και τα σαπουνάκια 
ήταν απλα εξαιρετική.
Τα προϊόντα τους απο ποιότητα και μυρωδιά καταπληκτικά.
Μπορείτε να βρείτε την εταιρεία εδώ!!!

Αυτά απο μένα...! 
Αν θέλετε να μάθετε κάτι παραπάνω περιμένω τα σχολιά σας.

Φιλάκια πολλά
Χαρά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου