Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Review: Golden Rose

Γεια σας φίλες μου!

Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για την γνωριμία μου με την εταιρεία Golden Rose.
Σας έχω μιλήσει για το concealer της Golden Rose εδώ!
Το είχα πάρει με μια επιφύλαξη το δοκίμασα και έμεινα ευχαριστημένη.

Πριν ξεκινήσω να σας δείχνω κάποια αλλα προϊόντα της, θέλω να σας πω λίγα πράγματα για την εταιρεία για να την μάθετε όσες δεν την ξέρετε.

Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Καβάλα το 1988 και φυσικά είναι Ελληνική εταιρεία!
Η Golden Rose είναι γνωστή και κάνει εξαγωγές σε πάνω από 110 χώρες.
Αυτο είναι επιτυχία!
Έχει λάβει το πρώτο βραβείο επί οχτώ συναπτά έτη για τις εξαγωγές που πραγματοποιεί.
Χαρακτηρίζεται απο τις οικονομικές τιμές της, 
απ΄την μεγάλη ποικιλία και απ΄την ποιότητα των προϊόντων της.
Τα προϊόντα Golden Rose διατίθενται στην Ελλάδα και Κύπρο αποκλειστικά από την εταιρία "Londessa" με έδρα την Καβάλα και με αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα.

Τα προϊόντα που παρέλαβα


Έπεσαν μέσα στα χρώματα που προτιμώ... Απίστευτο!!!
Ένα τέλειο lipgloss, ένα ακόμη πιο τέλειο κραγιόν και ένα μολύβι ματιών.

1.Lipgloss Sensation No 123


Eπιτέλους ένα Lipgloss που προσφέρει οτι υπόσχεται...
Κάλυψη, γυαλάδα και διαρκεί.
Είναι απ΄την σειρά Color Sensation Lipgloss και μου έστειλαν το Νο 123.
Για πιο έντονο αποτέλεσμα να το βάλετε πάνω απο το κραγιόν σας.
Κυκλοφορεί σε 10 αποχρώσεις και εννοείτε θα πάρω και τα υπόλοιπα...

2. Golden Rose Vision Lipstick No 120


Έχει μαλακή  και κρεμώδη υφή. Γλιστράει ευκολα στα χείλη.
Περιέχει θρεπτικά και ενυδατικά στοιχεία όπως  
Shea Butter, λάδι Jojoba και βιταμίνη Ε που ενυδατώνουν τα χείλη.
Υπάρχουν 25 αποχρώσεις.
Η σειρά ονομάζεται Vision Lipstick και εμένα μου στείλανε το No 120.
 Πραγματικά, γράφει υπέροχα στα χείλη και δεν τα ξηραίνει όσο περνάει η ώρα.
Αξίζει πάρα πολύ και το προτείνω.

3. Golden Rose Dream Eyes Pencil No 401


Η σειρά ονομάζεται Dream Eyes Pencil.
Μου έστειλαν το Νο 401. 
Σταθερή αξία το μαύρο γιατι σε όλες μας αρέσει.
Ειναι μαλακό μολύβι, με φοβερό αποτέλεσμα και μεγάλη διάρκεια.
Υπάρχει σε 25 αποχρώσεις.

Μόνο με αυτά τα λίγα προϊόντα που δοκίμασα έχω τρελαθεί με την εταιρεία.
Το έψαξα και στο ίντερνετ να δω τι άλλα προϊόντα διαθέτει
 και κόλλησα με την μεγάλη ποικιλία, με τα έντονα χρώματα και τις ωραιες συσκευασίες.
Γιατί μην μου πείτε οτι και εσείς δεν κοιτάτε πέρα απ΄όλα τα άλλα και συσκευασίες!!!
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και με τα προϊόντα που δοκίμασα 
πέρα απτο concealer που το είχα αγοράσει απλά και αυτο για δοκιμή
και έτσι σαν εταιρεία με έπεισε να αγοράσω και άλλα καλλυντικά.

Να πω οτι η κοπέλα που μίλησα μαζί της ειναι ευγενέστατη 
και απαντάει σε οτιδήποτε και αν ρωτήσω.
Αυτο είναι το ωραίο να μένεις ευχαριστημένη και απο συμπεριφορές και απο προϊόντα.
Όλα παίζουν ρόλο.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν απο την Golden Rose?
Tι προϊόντα έχετε δοκιμάσει και ποια μου προτείνετε να πάρω?

Φυσικά ετοιμάζω και βίντεο review με Golden Rose.

Φιλάκια Πολλά
Χαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου