Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Review: Essence - Τι μου άρεσε και τι δεν μου άρεσε!!!

Hello Blogirls!!!

Τι σας έχω σήμερα;
Review απο Essence που παρήγειλλα απτην εταιρεία Beautyaz.

Είχα τρελαθεί να βλέπω παντού την Essence.
Για το πόσο καλή είναι σε τιμή και ποιότητα, έτσι αποφάσισα να την δοκιμάσω και εγώ.
Ήρθε το δεματάκι μου και τα δοκίμασα όλα...
Έχω σχηματίσει μια γνώμη για το καθε ένα...

 Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε αυτο το review με καλλυντικά απο Essence...


Πήρα 1 σκιά, 1 μολύβι χειλιών, 3 μολύβια ματιών, 2 Lipgloss, 2 μανό,1 κραγιόν.

1. Essence Lipliner Soft Berry No 05


Eίναι το μολύβι χειλιών Soft Berry Νο 05.
Το χρώμα είναι ανάμεσα σε καφέ και μώβ.
Γράφει πολύ ωραιά, είναι απαλό και αρκετά ενυδατικό.
Είναι σχετικά σταθερό αλλά δεν κάνει και θαύματα.

2. Essence Kajal Pencil 04 White


Το κλασσικό λευκό μολύβι. Δίνει φυσικό αποτέλεσμα στα μάτια.
Ειναι όσο μαλακό πρέπει, γράφει πολύ καλά και κρατάει αρκετά.
Το χρησιμοποιώ στο εσωτερικό του ματιού.

3. Essence Eye pencil Effect 05 Metal - Phantom


Μολύβι ματιών πολύ μαλακό, γράφει καλά 
και η απόδοση του χρώματος είναι πολύ καλή.
Το χρώμα είναι μώβ αλλά απαλό μωβ.

4. Essence Eye pencil Effect 03 Steel - Smurf


Μολύβι μάτιων σαν το μώβ πιο πάνω, σε άλλο χρώμα...
Η απόδοση είναι το ίδιο αλλα το χρώμα γράφει καλύτερα απτο μώβ.
Ειναι τυρκουάζ και απλά είναι φανταστικό...
Η φωτο λίγο το αδικεί.

 5. Essence XXXL Longlasting Lipgloss 06 Soft Nude



Αν και δεν είμαι πολύ fan των lipgloss, μου άρεσε πολύ.
Η συσκευασία τους είναι γυάλινη - πλαστική.
Είναι ενα nude χρώμα που είναι κατάλληλο για smokey eyes.
Φυσικά, αν το φοράω μόνο του η διάρκεια δεν ειναι και τόσο καλή.
Αν φορεθεί πάνω απο ματ κραγιόν τοτε η διάρκεια είναι πολύ καλή.
Είναι εντελώς ματ και η γυαλάδα του είναι όσο πρέπει.
Η μυρωδιά είναι υπέροχη. Ανάμεσα σε καφέ και μόκα.

6. Essence XXXL Shine Lipgloss 34 Poppy Red


Είναι ένα πορτοκοραλί. Γυαλίζει υπέροχα.
Η μυρωδιά είναι φράουλα; Δεν μπορώ να καταλάβω. Κάτι σε φρούτο μου κάνει.
Στην εφαρμογή ισχύει οτι και στο nude πιο πάνω.

7. Essence Lipstick 66 Pink Treasure



Το είδα στο site και έπαθα πλάκα... 
Λέω αυτό είναι οτι πρέπει για όταν αποφασίσει ο καιρός να φτιάξει.
Ένα χρώμα καταπληκτικό ροζ έντονο...
Και όμως έπεσα τόσο μα τόσο έξω στο χρώμα...
Ναι είναι ροζ αλλά όχι έντονο. Δεν μπορώ να πω οτι είναι κραγιόν αλλά είναι ενα lip balm.
To χρώμα που αφήνει δεν είναι σαν να φοράς κραγιόν.
Μυρίζει φανταστικά, ενυδατώνει πολύ τα χείλη.
Όποια κοπέλα θέλει να το πάρει το προτείνω ως lip balm.

8. Essence Σκιά Blockbuster 22 Matt εκρού


Είναι μια μονή σκιά που γράφει ελάχιστα.
Η υφή της μ΄αρέσει απλά δεν φαίνεται τόσο έντονα.
Εντάξει, θα την χρησιμοποιώ όταν θέλω ελαφρύ μακιγιάζ.
Δεν μπορώ να πω οτι με ξετρέλλανε.

 9. Εssence Colour & Go 108 Ultimate Pink / 187 Juicy Love



Τι να πω για τα συγκεκριμένα; Mόνο καλά λόγια έχω να πω.
Άψογο αποτέλεσμα όταν βάζεις έστω και μια στρώση.
Το πινελάκι είναι φαρδύ (σας έχω βάλει δυο φώτο που φαίνονται ίδιες αλλά δεν είναι, φαίνεται το πινελάκι απο μπροστά και στο πλάι).
Πιάνει όλο το νύχι σχεδόν και κάνει πιο ευκολο το μανικιούρ μας.
Τα χρώματα είναι άκρως καλοκαιρινά και φανταστικά.
Ροζ και κάτι σε κοραλοκόκκινο :)
Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα πάρω και τα υπόλοιπα χρώματα...

Επειδή κάποιο προϊόν δεν έκατσε σε μένα καλά
 δεν σημαίνει οτι θα είναι το ίδιο και σε εσας.
Η Essence είναι πολύ οικονομική και ποιοτικά καλή.

Συγνώμη αν σας κούρασα με το μεγάλο ποστ!
Αν έχετε δοκιμάσει προϊόντα Essence θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας.

Φιλάκια Πολλά
Χαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου