Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Gaia Ethereal Beauty & DMB Hellas

Καλησπέρα φίλες μου...

Τι κάνετε? 
Έχω να σας γράψω 3 μέρες γιατι δεν προλάβαινα αλλά μου λείψατε...
Ήταν και μια ευκαιρία να δοκιμάσω καλύτερα τα προϊόντα 
που θα σας μιλήσω γι΄αυτα σήμερα.



Πρόσφατα γνώρισα την ελληνική εταιρεία
Για την ακρίβεια πριν 5 μέρες μου ηρθάν τα προϊόντα στο σπίτι 
και απο τότε έχω ξετρελλαθεί... Το άρωμα απίστευτο.
H νέα σειρά φυσικών καλλυντικών που συνδυάζει το Ελληνικό Ελαιόλαδο με το αγαπημένο σε όλους μας Φυστίκι. Το βιολογικό λάδι ελιάς ως συστατικό περιποίησης πλούσιο 
σε αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βιταμίνες Ε & Α προστατεύει, ενυδατώνει 
και θρέφει σε βάθος την επιδερμίδα, 
αυξάνει την ελαστικότητα της και βοηθά στην αναδόμηση της, 
προστατεύοντας την απο τα συμπτώματα της πρόωρης γήρανσης.

Ας ξεκινήσω να σας λέω για το κάθε ένα προϊόν.

1. Hair mask ( Μάσκα μαλλιών )


Ναι!!! γιατί έχει και περιποίηση για τα μαλλάκια μας...
Πλούσιες, ενυδατικές μάσκες μαλλιών εντατικής αναδόμησης και θρέψης με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, έλαιο άργκαν, ιπποφαές, γιαούρτι, 
πρωτεϊνες σιταριού και βιταμίνη Ε.
Ο συνδυασμός αυτος αναδομεί, αναζωογονεί και θρέφει την τρίχα αφηνοντάς την βαθία ενυδατωμένη, χαριζοντας λάμψη και όγκο.
Ξεμπερδεύουν και περιποιούνται τα μαλλιά.
Τα προστατευει απ΄την ψαλίδα και τη θερμότητα.
Ειναι για όλους τους τύπους μαλλιών.

Η γνώμη μου: Την δοκίμασα και μπορώ να πω οτί δεν δυσκολεύτηκα στο να τα ξεμπερδέψω τα μαλλιά μου. Επίσης μυρίζει πολύ ωραία.

2. Shower gel ( Αφρόλουτρο )


Ενυδατικά, απαλά αφρόλουτρα σώματος με βιολογικό λάδι ελιάς,
 έλαιο φυστικιού, έλαιο άργκαν και προβιταμίνη Β5.
Έχουν φιλικό pH για το δέρμα.

Η γνώμη μου: Η αλήθεια είναι οτι δεν το δοκίμασα γιατι σκέφτηκα να το βάλω σε διαγωνισμό να γνωρίσετε και εσείς την εταιρεία.
Το άρωμα όμως είναι φανταστικό.

3. Body milk ( Γαλάκτωμα σώματος )


Κρεμώδη γαλακτώματα σώματος εντατικής ενυδάτωσης και θρέψης της επιδερμίδας 
με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, έλαιο άργκαν, καλεντούλα και μετάξι.

Η γνώμη μου: Δεν γινόταν να μην το δοκιμάσω... 
Απ΄την μυρωδιά ενθουσιάστηκα και κατευθείαν έκανα δοκιμή.
Το καλό είναι οτι δεν περιμένεις να στεγνώσει 
αλλά την βάζεις και αμέσως μπορείς να ντυθείς... 
Το δέρμα το κάνει πολύ απαλό 
και η αίσθηση που αφήνει είναι βελούδινη.

4. Body oil ( Λάδι σώματος και μασάζ )


Λάδι σώματος και μασάζ με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, 
έλαιο άργκαν και μακαντάμια, 
αμυγδαλέλαιο και έλαιο τζοτζόμπα για έντονη ενυδάτωση.
Επίσης περιέχει αιθέρια έλαια λεβάντα, μέντα, ρόδι και εσπεριδοειδή.

Η γνώμη μου: Το δοκίμασα λίγο στο χέρι μου γιατι δεν γίνεται να περιμένω χαχαχα
Έχει ένα υπέροχο και χαλαρωτικό άρωμα που όντως είναι οτι πρέπει για μασαζ.
Απορροφήθηκε αμέσως και δεν αφήνει υπολείμματα λαδιού.

5.Foot cream ( Kρέμα ποδιών )


Κρέμα ποδιών για ξηρό και ταλαιπωρημένο δέρμα εντατικής ενυδάτωσης και θρέψης
με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, έλαιο άργκαν, αλόη,
αμυγδαλέλαιο, μελισσοκέρι, γλυκερίνη, προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε.
Ενυδατώνει σε βάθος και επουλώνει την σκασμένη επιδερμίδα.
Βοηθάει στην πρόληψη της τραχύτητας και των σκληρύνσεων.
Απορροφάται αμέσως και είναι ιδανική για καθημερινή χρήση.

6. Face cream ( Kρέμα προσώπου )


Πλούσια ενυδατική κρέμα προσώπου ελιά και φυστίκι 24ωρης ενυδάτωσης.
Για όλους τους τύπους δέρματος, εμπλουτισμένη με βιταμίνες 
και προσφέρει βαθειά ενυδάτωση όλο το 24ωρο.
Με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, έλαιο άργκαν, ιπποφαές,
αλόη, καλεντούλα, αλυγδαλέλαιο, 
βιολογικά εκχυλίσματα σταφυλιού, χαμομηλιού και τριαντάφυλλου,
πρωτεϊνες σιταριού και μελιού, προβιταμίνη Β5, βιταμίνες Ε και Α.

Η γνώμη μου: Eννοείτε οτι την δοκίμασα και μπορώ να πω οτι μου άρεσε.
Αφήνει την επιδερμίδα λαμπερή, απαλή και φαντάζομαι με πιο πολλές μέρες εφαρμογή τι καλό θα κάνει.
Είναι μη λιπαρή και κάνει για όλους τους τύπους επιδερμίδας.

7. Hand cream ( Κρέμα χεριών )

Κρέμα χεριών και σώματος με βιολογικά και φυτικά εκχυλίσματα αλόης,
καλεντούλας και χαμομηλιού, βιολογικό ελαιόλαδο, αμυγδαλέλαιο,
βιταμίνες Α, Ε και F, πρωτεϊνες σιταριου και μελιού.
Θρέφει και ενυδατώνει σε βάθος τη σκασμένη επιδερμίδα και επουλώνει σταδιακά.

Η γνώμη μου: Την δοκίμασα και όντως ενυδατώνει 
και το καλό είναι οτι απορροφάται αμέσως.
Δεν ξέρω να σας πω για την σκασμένη επιδερμίδα γιατι δεν έχει σκάσει η δική μου αλλά 2 μέρες με το κρύο τα χέρια μου έμειναν ενυδατωμένα.

8. Body scrub ( Eνυδατική κρέμα απολέπισης )


Κρέμα απολέπισης σώματος για βαθύ καθαρισμό, τόνωση και ενυδάτωση 
με άρωμα vanilla musk και καφέ.
Η μοναδική του σύνθεση με φυσικούς κόκκους αμυγδάλου και βιταμίνη Ε,
απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και τονώνει την επιδερμίδα.
Επίσης, περιέχει βούτυρο καριτέ γνωστό για τις μαλακτικές και ενυδατικές του ιδιότητες 
σε συνδυασμό με τα έλαια ελιάς, αμυγδάλου και καρύδας θρέφει και ενυδατώνει.
Κατάλληλο για όλες τις επιδερμίδες.

Η γνώμη μου: Mόνο το άρωμα να μυρίσετε δεν θέλετε κάτι άλλο.
Η βανίλια σε συνδυασμό με τον καφέ και την καρύδα είναι ΚΟΛΑΣΗ...
χαχαχα δεν μπορούσα να βρω άλλη λέξη για να δείξω τον ενθουσιασμό μου.

9. Βody butter ( Eνυδατική κρέμα σώματος )


Ενυδατική κρέμα και βούτυρο σώματος εντατικής ενυδάτωσης,
 ανάπλασης και θρέψης της επιδερμίδας με άρωμα vanilla musk και καφέ.
Περιέχει φυσικό βούτυρο καρύδας, βούτυρο καριτέ και κερί μέλισσας 
που είναι γνωστά για τις μαλακτικές, θρεπτικές και ενυδατικές τους ιδιότητες.
Γλυκερίνη, αμυγδαλέλαιο και βιταμίνη Ε θρέφει, ενυδατώνει σε βάθος.
Κατάλληλο για όλες τις επιδερμίδες.

Η γνώμη μου: Αν σας πω για το αρωμά της παλί θα με πείτε υπερβολική?
Το αρωμά της σε συνδυασμό με την ενυδάτωσει που κάνει είναι εξαιρετικο...
Εγώ την χρησιμοποίησα μετα το scrub ( που έτσι είναι το πιο σωστό ).
Σας το λέω πολύ απλά τέλεια ενυδάτωση.

10. Hair serum silicone ( Σιλικόνη για τα μαλλιά )



Serum σιλικόνης, λάμψης και προστασίας για άμεσο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Με έλαιο άργκαν και λάδι ελιάς που θρέφει, ενυδατώνει 
και περιποιείται τα μαλλιά που έχουν υποστεί φθορές.
Επιδιορθώνει την ψαλίδα και το σπάσιμο της τρίχας.
Ιδανικό για καθημερινή χρήση.

Η γνώμη μου: Δεν έχω βάλει ποτέ serum σιλικόνης στα μαλλιά 
ή μάλλον θα μου έχουν βάλει στα κομμωτήρια αλλά μόνη μου ποτέ.
Το δοκίμασα και τα μαλλιά μου φαίνονται πιο γυαλιστερά και περιποιημένα.
Επίσης, οι άκρες μου δεν είναι τόσο ξηρές.

11.Ενυδατική - Καταπραϊντική μάσκα προσώπου


Ενυδατική μάσκα προσώπου, 
πλούσια σε φυσικά εκχυλίσματα παπάγιας, ανανά και βιταμίνες.
Ξεκουράζει, ανακουφίζει και αναζωογονεί το προσωπό.
Χαρίζει μοναδική φρεσκάδα, νεανικότητα, 
σφριγηλότητα και ελαστικότητα στο δέρμα.

12. Συσφικτική & ενυδατική μάσκα ματιών
  

Συσφικτική και ενυδατική μάσκα 
εντατικής φροντίδας με μορφή κρεμοζελέ για την περιοχή των ματιών.
Περιέχει εκχυλίσματα gingko biloba, πρασινο τσάι και αγγούρι
που τονώνει και συσφίγγει τη λεπτή περιοχή γύρω από τα μάτια.
Ταυτόχρονα, το οργανικό πυρίτιο, οι βιταμίνες και οι ενυδατικοί παράγοντες,
απαλύνουν τις ρυτίδες έκφρασης διατηρώντας την επιδερμίδα 
γύρω απο τα μάτια ενυδατωμένη, ελαστική και σφριγηλή,
χωρίς πρηξίματα και μαύρους κύκλους.


Αλλη μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ που πρέπει να γνωρίσουμε και να δοκιμάσουμε όλες.
Εγώ την γνώρισα και την δοκίμασα 
και το σίγουρο είναι οτι θα δοκιμάσω και αλλα προϊόντα.

Αν θέλετε να δείτε την εταιρεία και τα προϊόντα της πατήστε εδώ!!!

Αν θέλετε να ρωτήσετε κάτι περιμένω τα σχολιά σας...
Ετοιμάζω και τον διαγωνισμό με αυτό το υπέροχο Shower gel και τον ανεβάζω.

Φιλάκια Πολλά
Χαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου