Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Φεστιβάλ Ομορφιάς και αγόρες απο Dust + Cream και Pael International Cosmetics

Καλησπέρα φίλες μου...
Τι κάνετε? Ελπίζω να είσαστε καλά.
Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για το Φεστιβάλ Ομορφιάς που έγινε στο Περιστέρι.


Έχω ξαναπάει στο Φεστιβάλ αλλά δεν μπορούσα να δω και πολλά πράγματα
 γιατι γινόταν πανικός. Πήγα το Σαββατο πρωί που ξεκίνησε 
και μπορώ να πω ήταν λίγο καλύτερα.
Η εντύπωση που έχω για το Φεστιβάλ είναι καλή, οχι για όλα όμως.
Υπήρχαν πολλές κοπέλες και αγόρια στην διάθεση σου για να σε βοηθήσουν αλλά σε υπερβολικό σημείο. Ναι ξέρω είναι η δουλειά τους και δεν τα βάζω μαζί τους αλλα να με κυνηγάνε απο πίσω για να αγοράσω κάτι με το ζόρι δεν το δέχομαι και έτσι έφυγα αμέσως γιατι δεν μπορούσα να δω κάτι με την ησυχια μου.
Επίσης, μου έκανε εντύπωση οτι σε κάποια περίπτερα κάποια προϊόντα (πολύ λίγα) 
δεν ήταν σε καλή κατάσταση.
Δεν ψώνισα πολλά πράγματα, απλά ήθελα να γνωρίσω απο κοντά κάποιες εταιρειες.
Πήρα μόνο ένα Μake-up και κρέμες σώματος.

1. Dust + Cream Make-up Essence


Σταμάτησα στα Dust + Cream.
Μόνο καλά λόγια έχω να πω για την συγκεκριμένη εταιρεία.
Οι κοπέλες άψογες και χωρίς να πέσουν να σε φάνε για να αγοράσεις κάτι.
Οι τιμές καταπληκτικές. Πήρα μόνο αυτο γιατί ήθελα να το δοκιμάσω.
Γινόταν πανικός κιολας στο συγκεκριμένο περίπτερο
και να ήθελα να δω κάτι άλλο ήταν δύσκολο.
Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα συνεχίσω τις αγορές μου απο τα Dust + Cream.
Όσο για το Μake-up της Essence μόλις έχω ολοκληρωμένη άποψη θα σας την γράψω.
Μέχρι στιγμής αυτό που μπορώ να πω είναι οτι έχει απαλή υφή.

Pael International Cosmetics


Σταμάτησα και σε αυτό το περίπτερο...
Πολύ καλή εξυπηρέτηση... 
Τόσο καλή που δεν πρόλαβα να μιλήσω για τις κρέμες 
και ήδη μου είχαν βάλει πάνω στο χέρι 2 κρέμες να δοκιμάσω... 
Οι 2 έγιναν 3, 4, 5 και είχα χάσει το μέτρημα.
Φυσικά δεν το συζητώ απο μυρωδιές... ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ.
Το καλό ήταν οτι είχε προσφορές σε αυτο το περίπτερο.
3 κρέμες 10e ή 5 κρέμες 15e.
Εγώ πήρα τις 5 κρέμες αλλά έχω μόνο τις 3 να σας δείξω 
γιατί τις άλλες τις έδωσα δωράκι :)

2. Body Butter Velvet Touch


Kρέμα σώματος με άρωμα λευκό τριαντάφυλλο.
Δεν μ'αρέσει η μυρωδιά απο το τριαντάφυλλο όταν είναι πολύ έντονο.
Η κυριά που μου έδειχνε τις κρέμες μου είπε να δοκιμάσω.
Μυρίζει τριαντάφυλλο αλλά όχι τόσο έντονα. Άρεσε στον άντρα μου και την πήρα.
Απο ότι καταλάβατε εγώ δεν ξετρελλάθηκα. 
Την συστήνω σε όσες αρέσει η μυρωδιά του τριαντάφυλλου.

3. Body Lotion  Vanilla Bean & Shea


H συγκεκριμένη μυρωδιά ''δεν υπάρχει''...
Όσες δεν έχετε μυρίσει αυτή την Body Lotion απλά τρέξτε...
Ειναι ανάμεσα σε βανίλια και καραμέλα...
Με το που την μύρισα την ερωτέυτηκα...

4. Βody Lotion Ocean M


Άλλη μια μυρωδιά που μου άρεσε πάρα πολύ και την πήρα...
Μυρίζει φρεσκάδα και καλοκαίρι...
Και φυσικά οι δυο Body Lotion μου άρεσαν όχι μόνο γιατί η μυρωδιά είναι καταπληκτική αλλα γιατι είναι μπουκαλάκι με αντλία που είναι πιο βολικό.
Οι άλλες 2 κρέμες που σας είπα ήταν με ρόδι.
Και αυτή τέλεια μυρωδιά...


Αυτές ήταν οι αγορές μου...
Έσεις πήγατε στο Φεστιβάλ? 
Θα περιμένω την δική σας γνώμη...

Φιλάκια Πολλά
Χαρά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου