Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Σεμινάρια μακιγιάζ Seventeen

Καλησπέρα όμορφες!!!!!!!


Εχτές δεν σας είπα καθόλου τα νέα μου γιατί είχα λίγο τρέξιμο....Ευχάριστο τρέξιμο όμως.
Ας μπω στο θέμα μας...
Για 4 φορές το χρόνο η εταιρεία seventeen,διοργανώνει σεμινάρια.Εγώ είμαι make-up artist,όμως μ'αρέσει να μαθαίνω καινούρια πράγματα και να βλέπω πως χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία τα προιόντα της.
Πρώτα θέλω να σας πώ λίγα πράγματα για την εταιρεία


 Η seventeen ειναι ελληνική εταιρεία αλλά με διεθνή μάρκα προιόντων μακιγιάζ.Ανηκει στον όμιλο Hellenica και εκτός απο την seventeen και την Radiant,εισάγη και τα ελβετικά Sensitiva που θα σας μιλήσω σε επόμενη ανάρτηση.
Κυριαρχεί στο χώρο της απο το 1962 μέχρι και σήμερα.
Το πλεονέκτημα που έχει η εταιρεία είναι τα εποχιακά Looks της seventeen.
Η παρουσίαση αυτών των προτάσεων ολοκληρομένου μακιγιάζ,με οδηγίες για την δημιουργία τους και την συνδεση τους με τα αντίστοιχα προιόντα της μάρκας,υπάρχουν σε βιβλιαράκια αναλυτικά σε κατάστημα καλλυντικών ή σε σεμινάρια ομορφιάς,που δίνει την δυνατότητα σε κάθε γυναίκα να μάθει τα μυστικά του μακιγιάζ και της περιποίησης προσώπου...

Ώρα να μιλήσουμε για το σεμινάριο......



Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες.Είναι τρίωρης διάρκειας και περίπου 15 άτομα την φορά.Η κάθε κοπέλα έχει μπροστά της μια σειρά για μακιγιάζ (όπως αυτη που έβαλα σε φώτο πιο πάνω),κάποια πινέλα και σφουγγαράκια,τους τρέχοντες οδηγούς ομορφιάς της εταιρείας και έναν καθρέφτη....

Μας υποδέχτηκε η κα.Έυα τσαμούκα (αν λέω σωστά το επίθετο γιατί για το όνομα είμαι σίγουρη),make-up artist της seventeen.Μάθαμε κάποια πράγματα για την εταιρεία και έγινε μια σύντομη εισαγωγή...Μετά απο αυτό ξεκίνησε και η περιποίηση.


Πρώτα μας έδωσε βαμβάκι και ξεκίνησαμε με ένα καλό ντεμακιγιάζ.(συγνώμη για τις φώτο αλλά δεν είχα καλό φωτισμό και κινητό φυσικά χαχαχα).Μας εξήγησε αναλυτικά πως να ντεμακιγιάρουμε τις βλεφαρίδες για να μην μας μένουν στο βαμβάκι κάθε φορά απο 15 βλεφαρίδες.Δεν τρίβουμε με μανία...απαλές κινήσεις.

Σειρά είχε το γαλάκτωμα.Εγώ προτιμώ τα μαντηλάκια η αλήθεια είναι.Μας σύστησε την χρήση γαλακτώματος και μάλιστα ανάλογου του δέρματος μας και όχι κάποιο για όλους τους τύπους (όπως βλέπετε στην φώτο έχει διαφορετικά γαλακτώματα και λόσιον,όπως και κρέμες προσώπου).
Ήταν αρνητική με τα μαντηλάκια αλλά εγώ τα βρίσκω βολικά..Μέτα απο το γαλάκτωμα που δοκίμασα το ξανασκέφτομαι.Η τεχνική που μας έδειξε είναι εξίσου γρήγορη.

Επόμενο βήμα απολέπιση.Μου άρεσε πολύ το προιόν.Ειχε κόκκους ούτε πολύ μικρούς ούτε πολύ έντονους. Η αλήθεια είναι οτι θα το αγοράσω.Μας είχαν δώσει και σφουγγαράκια καινούρια που τα πήραμε μετα μαζί μας ως δώρο.

Τελευταίο βήμα η λοσιόν.Έχει 3 τύπους λοσιόν.Εγώ δοκίμασα αυτή για μικτό-λιπαρό δέρμα.Η λοσιόν ως τελευταίο βήμα είναι αυτή που αφαιρεί οτι υπολείμματα που μπορεί να έχουν μείνει απο γαλάκτωμα και απολέπιση.Ενυδατώνει τα κύτταρα του προσώπου.Είναι σηματική και πολύ οφέλιμη για το δέρμα.
Η seventeen έχει την σειρά specifics,που είναι απ'τις πολύ οικονομικές.

Ενυδάτωση....Δοκίμασα μια ενυδατική κρέμα σε μορφή τζελ για μικτό-λιπαρό δέρμα.Περιέχει βιταμίνη Ε,Προβιταμίνη Β5 και βασικά μεταλλικά στοιχεία, S.P.F για προστασία απο τον ήλιο.Ενυδατώνει και το δέρμα γίνεται πιο απαλό αλλά σου αφήνει και μια δροσιά απο το τζελ.Αφήνει το δέρμα λαμπερό και απαλό χωρίς γυαλάδα.


Ώρα για το μακιγιάζ...!Μιλήσαμε για τις πούδρες,για τα make up,την κάλυψη των ατελειών και την κάλυψη για τους μαύρους κύκλους.



Διαλέξαμε το κατάλληλο υγρό make up.Εγώ χρησιμοποίησα το Natural Velvet Long Lasting Matte Foundation 06.Βάλαμε concealer για μαύρους κύκλους (εγώ δεν είδα διαφορά γιατί δεν έχω μάυρους κύκλους αλλά πιστέυω θα έχει αποτέλεσμα).Το concealer για μαύρους κύκλους είναι το Ideal Cover liquid Concealer 02.Για πάνω από το συγκεκριμένο μου έδωσε ένα concealer το 05 που δυστυχώς δεν το προτίμησα γιατί εγώ βαζω το 03 που είναι πιο ανοιχτό απο το δέρμα μου αλλά πιο φωτεινό..(γούστα είναι αυτά).

Αφού ετοιμάσαμε την βάση μας,δώσαμε χρώμα στο προσωπό μας με τα ρουζ και λάμψη με την πούδρα λάμψης που έχει σκόνη μαργαριταριού και έλαια jojoba.


Για το μακιγιάζ των μάτιων έκανα την τεχνική με 2 χρώματα. (Δυστυχώς,έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε οτι είχαμε μπροστά μας η καθεμία και εμένα μου έτυχε μόνο μια σκιά,ρουζ,κραγιον και μολύβι).Έτσι,πήρα την πούδρα λάμψης και την άπλωσα σε όλο το κινητό βλέφαρο και έδωσα έντονο ύφος με την σκουρόχρωμη σκιά στην εξωτερική γωνία και στο κάτω βλέφαρο.Η σκιά που χρησιμοποίησα είναι η Silky Shadow 205.
Δοκίμασα και το μολύβι φρυδιών για κοκκινομάλλες φυσικα χιχιχι
Μετά,έβαλα μολύβι μαύρο το 01 και το έσβησα με την σκουρόχρωμη σκιά.
Μάσκαρα χρησιμοποίησα την Magic Dafinition.
Δοκίμασα και τα ματ κραγιόν απ΄την σειρά Matte Lasting Lipstick 04.

Έτοιμο το μακιγιάζ!!!!



Μου άρεσε πολύ το σεμινάριο και το μόνο σίγουρο είναι οτι θα ξαναπάω γιατί μ'αρέσει να δοκιμάζω τα προιόντα της seventeen.
Ξέφυγα απο τις υποχρεώσεις μου και αφιέρωσα λίγο χρόνο στον εαυτό μου.Για μένα που χρησιμοποιώ τις τεχνικές του μακιγιάζ το βρήκα απλό αλλά για άλλες κοπέλες θα είναι πολύ χρήσιμο.
Μπορείτε να δηλώσετε και εσείς συμμετοχή και να περάσετε ένα υπέροχο τρίωρο.

Περιμένω να μου γράψετε εντυπώσεις όσες πήγατε.
Φιλάκια πολλά
Χαρά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου