Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

MD PROFESSIONNEL

Hello blogogirls....

Τι κάνετε?Πως πάτε με το κρύο???
Καλή τσικνοπέμπτη κιολας....
Εγώ βγήκα εχτές για λίγο αλλα σήμερα μέσα....
Όσο και να σφίγγει το δέρμα με το κρύο δεν αντέχετε...
Ας μπω στο θέμα μου τώρα...Εχτές οπως σας είπα ήμουν έξω και πήγα να χαζέψω τα περιοδικά...Έπεσε το μάτι μου στο Celebrity.Το έχω διαβάσει λίγες φορές αλλα εχτές μου γυαλισε λόγο του δώρου.


Όπως βλέπεται το δώρο είναι πούδρα απ'την εταιρεία MD PROFESSIONNEL.
Την είχα ακουστά αλλά δεν έτυχε να την δοκιμάσω.
Σήμερα δοκίμασα την πούδρα και μπορώ να πω με ενθουσίασε.
Έχει λεπτή υφή,ματ αποτέλεσμα και την χρησιμοποίησα χωρίς make-up και ξετρελλάθηκα.

Να σας πω οτι είναι ελληνική εταιρεία και ιδρύθηκε το 1985 απο τον Κ. Γεώργιο Αγραπιδάκη.

Θα σας τα πω πιο αναλυτικά στο ποστ που θα κάνω με τις επόμενες ελληνικές εταιρείες.

Όπως σας είπα περιμένω τα μηνυματά σας αν γνωρίζετε άλλες εταιρείες.

Την εταιρεία MD PROFESSIONNEL την έχετε δοκιμάσει?
Ποια είναι η γνώμη σας??

Φιλάκια Πολλά
Χαρά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου